Pločice na vratima sa natpisima najčešće viđamo na vratima stanova. Na njima se uvek nalazi prezime porodice koja tu stanuje. (Naravno, osim ukoliko niste podstanar, onda je to prezime vlasnika stana.)
Mnogi ljudi kupuju ove pločice za vrata jednom u životu – kada kupe svoj stan! Zato je kupovina pločice sa ugraviranim prezimenom svoje porodice velika stvar. U neku ruku, ona simbolično predstavlja da smo u životu napravili veliku i za mnoge veoma važnu stvar. Samo srećnici imaju tu privilegiju da poločice kupuju nekoliko puta u životu.
Bilo kako bilo, pločice za vrata nisu nešto što se kupuje često. Iz tog razloga se na njih često zaboravlja. Stoga vam mi predstavljamo za koje se još svrhe mogu koristiti ove pločice. Možda vam baš nešto sa naše liste posluži kao dobra ideja i inspiracija.
Ulazna vrata nisu jedina vrata u stanu
Upravo ovim rečima bi mogla da se otvori sednica vas sa sindikatom ostalih vrata u stanu. Kada bi takav sindikat postojao i kada bi vrata umela da govore. Jezikom… Srpskim… (Sva sreća pa su sindikati izgubili svoju moć i u svetu vrata.)
Šalu na stranu, ali ljudi zaista pločice za vrata gotovo isključivo koriste kao natpis sa prezimenom za ulazna vrata u stan. Međutim, to ne mora biti tako.
Pločice za vrata se mogu koristiti i na malo kreativniji način. Na primer, na vratima od dečije sobe može stajati natpis: “Pažnja, igranje u toku! Molimo ne prekidajte.” Ili ukoliko je u pitanju soba za dečaka, na vratima može biti istaknuto “Direktor”. Za devojčicu – “Princeza”. Mogućnosti su bezgranične…
Zamislite samo šta bi sve moglo tek da bude na vratima od toaleta. Naš predlog je: “Ovo je ono mesto gde i car ide peške” .
Inače, mi primamo uplate i od pravnih lica…
Nije nužno upotrebu pločica sa natpisom ograničiti samo na upotrebu u private svrhe, ili ako više volite, na fizička lica. I firme mogu imati koristi od njih.
Velike firme, koje imaju mnogo kancelarija, odlučuju se da na njihovim vratima stoji natpis osobe koja koristi tu kancelariju. Najčešća forma je: prvi red –ime i prezime, drugi red – naziv radne pozicije.
Ali, kao i u primeru sa privatnim stanovima, i ovde ima prostora za kreativnost, samo ako se izađe iz uobičajenih standarda.
Ukoliko firma želi da malo razbije korporativnu monotoniju može svojim zaposlenima da priredi iznenađenje tako što će na vratima kancelarije biti šaljivi natpisi. Na primer, za direktora – Mr. Burns ili drug Jataganac. Ili, ako je u pitanju kancelarija gde sede trojica kolega – Čvarkov, Torbica i Boškić. Opet su mogućnosti neograničene.
Pločice sa natpisima mogu da budu i mali detalj koji će doprineti brendingu firme. Ako želite da odajete utisak opuštene i kreativne ekipe, možete čak i na vrata sale za sastanke da napišete “Ako uđeš – kajaćeš se. Ako ne uđeš – kajaćeš se.” Priznaćete, zanimljiv način da se otvori sastanak…
Za koju god varijantu da se odlučite, Master Code tim je tu da vam pomogne. Mala napomena: prednost imaju kreativnije ideje.